Gdzie jest serce salonu? Tam gdzie Klient czuje się odpowiednio zaopiekowany, doceniony i poinformowany. Pierwszy kontakt zawsze wydarza się na recepcji - więc to właśnie od zespołu recepcyjnego zależy czy Klient zapisze się na wizytę. Ale nie tylko! Uwierz, że recepcja w salonie beauty to dużo więcej...
Jak sprawić aby recepcja była wizytówką salonu?
Jak recepcja może prowadzić dodatkową sprzedaż?
Gdzie kończy się chęć sprzedaży, a zaczyna akwizycja?
Jak stworzyć atmosferę, która zachęca?
Jak łagodzić konflikty - w Zespole i z niezadowolonymi Klientami?
Jak odpowiednio prezentować ofertę gabinetu?
I wiele innych zagadnień, które poruszamy, po to by recepcja Twojego salonu, była sercem, które czuwa nad całością procesów w Twoim salonie.
Szkolenie realizowane jest w wariancie ONLINE lub w Twoim gabinecie. Cena uzależniona jest od wariantu.
Czas trwania: 8h
Ilość osób: bez limitu